خواص مس

فروش عمده زیورآلات مسی

فروش عمده زیورالات مسی

فروش عمده زیورالات مسی امروزه استفاده از زیورآلات و بدلیجات میان مردم جهان نه تنها بد نیست بلکه بسیار محبوبیت دارد آز آنجایی که روزانه جواهرات گران قیمت همچون طلا را نمی توان استفاده کرد تمایل زیادی به استفاده از دیگر زيورآلات وجود دارد که یکی از بهترین نوع آن زیور آلات مسی است که علاوه بر داشتن زیبایی به خاطر خواص فلز مس به سلامتی افراد نیز کمک شایانی می کند. .

همه مردان و زنان از داشتن زيورآلات شیک و به روز لذت می‌برند بنابراین به دنبال بهترین مدل ها و طرح ها در بازار و اغلب در اینترنت هستند
از این رو بر آن شدیم تا با نگاهی تاریخی و فرهنگی به زيورآلات مسی، طراحی زیبا و چشم نواز از ست های متنوع گردنبند و دستبند و انگشتر مسی و همچنین با نگاهی به مد و فشن امروز، زيورآلات مسی خاص و به روز را برای جوانان ایرانی خلق کنیم  تا درکنار داشتن لذت زیبایی از سلامتی پوست و مو نیز بهره مند شوند.

گروه زيورآلات مسی نخل زیور با داشتن تجربه چندین ساله در خرده فروشی آنلاین زيورآلات مسی و بدست آوردن سلیقه و نظر مصرف کننده این نوع از کالاها برآن شد تا با گسترش حوزه فعالیت خود، عمده فروشی زيورآلات مسی را نیز آغاز کند و با اعطا نمایندگی شعب نخل زیور در سراسر ایران و حتی در برخی از کشورهای همسایه، امر پسندیده کارآفرینی را هر چند کوچک رغم بزند.

ما فعالیت خود را در سال ۱۴۰۱ با فروش عمده زيورآلات مسی آغاز کردیم که به یاری خدا با استقبال زیادی بخصوص در شهرهای مشهد و قم روبرو شدیم
خرده فروش آنلاین از سایت رسمی نخل زیور همچنان انجام می شود و فروش عمده زیورآلات مسی نیز از طریق سایت انجام می شود کافی است با پر کردن فرم درخواست نمایندگی در سایت یا تماس با شماره های مدیریت درخواست خود را با ما در میان بگذارید .

تجربه نشان داده برای کسانی که در فروش زیورآلات و بدلیجات مختلف فعالیت می کنند ، از میان تمامی مدل ها، زیورآلات مسی به خاطر خواص بی نظیر مس برای سلامتی طرفداران بیشتری دارد بنابراین خرید و فروش آن بسیار سودمند و با برکت است.

یکی از اهداف گروه نخل زیور در عمده فروشی زیورآلات مسی ایجاد تنوع بیشتر در مدل و طرح های ترند روز دنیاست البته تا جایی که قابل پیاده سازی بر روی فلز مس باشد .
از آنجایی که فلز مس فلزی نرم و چکش خوار است کمتر می توان طرح های بسیار ظریف را در آن پیدا سازی کرد ولی ترکیب فلز مس با سنگهای قیمتی و زیبا همچون فیروزه و یاقوت توجه مخاطبان زیادی را به خود جلب کرده است و آمار فروش نشان می دهد که این نوع طراحی محبوبت بیشتری دارد.

یکی دیگر از اهداف ما در عمده فروشی زیورآلات مسی ، گستردگی استفاده از این فلز بی‌نظیر به جهت دارا بودن خواص آن برای سلامتی است که از مهمترین آنها کمک به درمان امراضی چون درد مفاصل است

استفاده از هر نوع بدلیجاتی تبعاتی دارد که در دراز مدت نمایان می شود بنابراین تمام تلاش خود را به کار میگیریم تا بهترین را به شما معرفی کنیم

از دیگر اهداف فروش عمده زیورآلات مسی حمایت از هنرمند ایرانی و هنر دست اوست و از آنجایی که ایرانی از روزگاران کهن به هنرنمایی با دست مثل میناکاری، سفال، قالی بافی و … پرداخته، کار دست با فرهنگ و اصالت ایرانی عجین شده و حفظ و نگهداری ان از وظایف اصلی ماست، از این رو تولید زیورآلات مسی سنتی و دست ساز از اهداف اصلی گروه نخل زیور است

تولید زیورآلات مسی در استان اصفهان از دیرباز مرسوم بوده و تجربه چندین دهه تولید و فروش آن باعث شده زیورآلات مسی در استان اصفهان مقرون به صرفه و با قیمت مناسبتری تولید شود و همچنین هنردست هنرمند اصفهانی ظریفتر و تمیزتر از کارهای مشابه آن می باشد.

خرید تکی و عمده زیورآلات مسی ایرانی مانعی برای واردات بدلیجات کم ارزش و غیرمفید چینی به داخل کشور است که گاها با رنگهای صنعتی پوشیده شده و جلوه و جلا چند روزه دارد. ولی زیورآلات دست ساز مسی ترکیب شده با فیروزه و یاقوت وقار و بزرگی خاصی به شخصیت و جایگاه فرد می بخشد که به راحتی با یک شستشوی ساده با آب و صابون تمیز و براق می شود.

گروه نخل زیور برای افزایش میزان رضایت مشتری های خود پودر سفید رنگ اسیدی را برای شستشوی زیورالات مسی خود در نظر گرفته است که همراه با خرید شما در بسته بندی قرار می گیرد.

با حمایت از خرید و فروش عمده زیورآلات مسی از زحمات و تلاش های استادکاران و هنرمندان ایرانی حمایت شده و منجر به رونق کسب و کار آنها و همچنین کارآفرینی برای جوان ایرانی می شود. از حمایت شما سپاسگزاریم.

عمده فروشی زیورالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *